SEVECEN Sayı: 28 - 2019
174 Ayşegül Gürkan Müge Sarıpehlevan Elif GÖÇER Bu çalışmayı sınıfımızın dışında başka bir ortamda yaptık. Orada 4 tane istasyon vardı. Her istasyonda farklı etkinlikler olduğu için biz bu çalışmada çok eğlendik. Artık matematiği hiç olmadığı kadar çok seviyorum. Nur ERTAN: Grup olarak yarışmak çok eğlenceliydi. Her durakta birbirinden farklı etkinlikler vardı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM MODELİNDE İSTASYON TEKNİĞİ DİZİ DİZİ ÇUBUKLAR, MATEMATİKTE KELİME AVI, POPCORNLARLA SIRALAMA, QR CODE ve PROBLEMLER İstasyon Tekniği, merkeze öğrenciyi alan, öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştiren, takım bilinci oluşturan, görev paylaşımını öğreten, yardımlaşma ve dayanışma ile sorumluluk duygularını geliştiren bir tekniktir. Bu teknik ile oluşturulan 4 istasyonda, öğrenciler etkin katılımlarıyla öğrendikleri konuları olumlu bir iklimde pekiştirebilmişlerdir.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=